2011. április 21., csütörtök

Az első blogger díjam

Nagy megtiszteltetés ért az elmúlt napokban! :) Ugyanis megkaptam az első díjamat Rózsikától, aminek nagyon örülök. Nagyon kellemes érzés tölt el, hogy van olyan blogger társam, akinek az én kis blogocskám a 10 kedvence közt szerepel! :) Azért is örülök, mert nemrég indult a blogom és igazából sok még a hiányosság, amit majd pótolnom kell. De ennek ellenére nagyon boldog vagyok, hogy van olyan, akinek tetszik amit csinálok.

Íme a díj:



A díjjal együtt jár, hogy le kell írnom, hogy mi az a 10 dolog, amit szívesen csinálok, vagy amit szeretek.

1. Tortát sütök, krémet főzök, töltök, faragok, nyújtok, díszítek, festek. - Szóval torta függő vagyok. :)

2. Szeretek a családommal nagyokat beszélgetni.

3. A párommal töltött idő nagyon fontos számomra.

4. A kiskutyámat állandóan nyomorgatnom kell, mert olyan édes! (És mindig motyogok neki, mert nem bírom ki, hogy ne szóljak hozzá, hogy ha elmegy mellettem.)

5. Szeretek napsütésben a kertben ücsörögni.

6. NYÁR minden mennyiségben! Ez a kedvenc évszakom.

7. Mániákus recept újság és szakácskönyv gyűjtő vagyok. :)

8. Az előzőből következik, hogy szeretek főzni is, valamint kísérletezni új receptekkel.

9. Sokat bújom az internetet. Fórumozok, recepteket olvasok, kapcsolatot tartok másokkal.

10. Imádok utazni, ismerkedni, újdonságokat felfedezni.


Még egy dolgom van... 10 olyan társamat (jóval többet is tudnék) meg kell neveznem, akiknél szívesen nézelődöm. Tehát ezáltal a díj őket is illeti. :)


Hát ennyi lenne röviden és tömören a teljesség igénye nélkül. :)

UI1.: Egy másik nagyon kedves blogger társam szerint szintén érdemes vagyok a díjra! :) Ő pedig Mummy! Ő is a kedvenceim közé tartozik, csodaszép tortákat készít!  Ezúton is köszönöm neki, hogy rám is gondolt! :)

UI2.: Annyira örülök! :) Ismét az a megtiszteltetés ért, hogy egy újabb kedves blogger, név szerint Cecília beválasztotta a blogomat a 10 kedvence közé. Nagyon szépen köszönöm neki is! :)

Nudleee

3 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Óhhh de kedves vagy:-)
Nagyon szépen köszönöm, igyekszem eleget tenni neki:-))
Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok sok szeretettel:-))

Mammy írta...

Gratulálok! Úgy látszik, sokan tartunk kreatívnak... :) Tőlem is megkaptad a díjat! :)) Nézz be hozzám! Puszi

Nudleee írta...

Gesztenye! Tényleg imádom a bonbonkáidat! :)Oda vagyok értük... Meg a blogod is tök jó!!!

Mummy! De kedves vagy! :) Köszönöm szépen! Te is a kedvenceim közt szerepelsz, ahogyan még sokan mások is! Kár, hogy csak 10-et lehetett írni...

Ja és tudom, hogy nem mindegyik emberkének van blogja, akiket felsoroltam. De számomra ők igazi példaképek és a tiszteletem jeléül említettem meg őket!

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner