2011. április 6., szerda

Tejszín virágok


 

Már a kezdetek kezdetén elkezdett foglalkoztatni, hogy egy habzsák és kinyomócső segítségével hogyan is lehet olyan csodás virágokat alkotni.

Sokáig csak nézegettem és tanulmányoztam a dolgot, aztán elérkezettnek láttam az időt, hogy beszerezzem hozzá a szükséges eszközöket. Onnantól kezdve már csak gyakorlás kérdése volt és kezdtem én is egyre szebb virágokat kinyomni a tejszínhabból.

Megmutatom nektek hogyan kezdtem... Már csak azért is, mert ha próbálkoztok, rögtön elsőre nem biztos, hogy rögtön csodát kell várni. :)

A legelső tejszín rózsáim


Ismét elnézéseteket kérem a kép minősége miatt... :)


Aztán ahogy telt az idő és egyre többet gyakoroltam, egyre jobban ment:

Pink színű tejszínrózsák



Sárga rózsák


Végül a rózsás torták közül itt a legutóbbi, amit ezen a héten készítettem



Persze egy idő után elkezdtem gondolkodni azon, hogy másféle virágokat is kellene készítenem. Ekkor csináltam egy napraforgósat.


Idén márciusban pedig megpróbálkoztam a tejszín hibiszkusz készítésével. Ezt még gyakorolnom kell sokat (mint ahogy az írókázást és a betűket is), de elsőre így sikerült:




Biztos vagyok benne, hogy nem fogok bírni magammal és hamarosan nekiállok egy újfajta tejszín virágnak. :) Majd megmutatom nektek azt is.

Nudleee

5 megjegyzés:

Mimi írta...

Nagyon jók ezek a virágok, egyre szebbek lettek :) A tejszínbe teszel valamit, hogy így megmarad? Milyen tejszínt használsz?

Nudleee írta...

Köszönöm Mimi! :) Nem teszek bele semmit. Mindig növényi tejszínt használok. Annyi a lényeg, hogy el kell találni a megfelelő állagot. Elég keményre kell verni, de túlverni nem szabad, mert akkor darabosan jön ki a hab a kinyomóból.

Citromhab írta...

Gyönyörűek, nagyon ügyes vagy!!
Én még kiemelném a torták szélein a díszítést, az se semmi:-))

Rozsika írta...

Szia de jó, hogy rád találtam ,mintha a saját szavaimat hallotam voltna.Én is igy keztem a rozsákal,ha bennézel hozzám láthatod.

Nudleee írta...

Citromhab! :) Nagyon köszönöm a kedves hozzászólásodat! :)

rozsika! :) Mindjárt benézek hozzád! Most már nagyon kíváncsi lettem!!! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner