2011. június 1., szerda

Batmobile tortába bújtatva

Ha már volt Pókemberes tortám, nem úszhattam meg a Batman-es változatot sem. Pontosabban a  denevérember autóját, egy Batmobile-t kellet tortából megalkotnom.   

Még szerencse, hogy szabad kezet kaptam.... :) Mert ugyebár Batman többféle járgánnyal is rendelkezett... Volt neki egy sportkocsi-féle autója és egy tankhoz hasonlító terepjáró szerűsége is... Na ezt megmondom őszintén nem szívesen mintáztam volna meg piskótából és krémből... :) Így hát nyilvánvaló volt, hogy az áramvonalasabb, sportosabb változatot választom.

Hát így sikerült...



Kíváncsi vagyok ezek után melyik szuperhős következik... :)

Nudleee

13 megjegyzés:

Dia és a konyha írta...

Ez nagyon jó lett! Nem irigyellek érte, mármint, ami az elkészítést illeti. Húúúú, wow! :)))

Nudleee írta...

Dia! Aranyos vagy! Volt ettől sokkal bonyolultabb tortám is... :) Ez talán a "nem vészes megcsinálni" kategóriába tartozik. :)

Rozsika írta...

Nagyon jó lett.Gratulálok.

Rita Szekeres írta...

Nagyon szuper az alkotás. Gondolom aki kapta Neki is nagyon tetszett.

Adryenn írta...

Ezt nevezem...nagyon klassz lett:-)

Katucikonyha, írta...

Zsííííííííííííííííííír!!!!

Cecilia írta...

Nekem bizony a vészes kategótiába tartozna,mert nem szivesen készítek faragott tortákat, főképp nem autót:) De kénytelenek vagyunk eleget tenni a megrendelők kéréseinek, amennyiben lehet. Te ezuttal is tökéletesen eleget tettél a megrendelő kérésének, szuper lett az auto!

Nudleee írta...

Köszönöm szépen a sok kedves hozzászólást! :) Nagyon aranyosak vagytok! :)

Hát nagyon bízom benne, hogy tetszett a kisfiúnak aki kapta... Sajnos még nem kaptam visszajelzést eddig... Viszont ahogy kóstolgattam menet közben, nekem nagyon ízlett. :) Banánkrémmel volt töltve.

Eszter írta...

Nagyon jó lett! Tetszik, nagyon!
Rám is vár egy autós torta, remélem nekem is sikerül ilyen jól majd! ;-)

Kricky írta...

tök jó lett! ügyi vagy!

Nudleee írta...

Eszter, Kricky! Köszi! :)

PiciJuci írta...

Dóri, ismét egy csúcs modell tőled:)

SZUPER lett.

Nudleee írta...

Köszönöm Juci, drága vagy! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner