2011. június 27., hétfő

Gyermekkorom tortái

Ugye mondtam nektek a legutóbbi bejegyzésnél, hogy meglepetéssel készülök... :)

Megkerestem az összes fellelhető gyermekkori szülinapos-névnapos képemet, amin torta is van. :) Biztos van még több is valahol, de nem találom őket. Pedig minden ilyen esemény meg lett örökítve.

Annyira jó emlékek ezek! Mindig olyan jó érzés volt, amikor összeült a család és együtt ünnepeltünk! Sajnos most már páran hiányoznak az ilyen ünnepekről... A drága dédnagymamám és a két nagypapám, akiket nagyon szerettem, sajnos már nincsenek közöttünk. Sok szép emléket őrzök róluk is.

Egy ilyen ünnepségnek általában a torta a fénypontja. Mindig nagyon örültem mindegyiknek!

Azért is tölt el örömmel, hogy megtanultam tortákat készíteni, mert sok kis gyerkőcnek szerezhetek vele örömteli pillanatokat! :) Remélem ők is annyira értékelik és annyira örülnek neki, mint valamikor réges-régen én. :)

Először is az első szülinapom... :) Erről nem igazán vannak emlékeim, de a képet elnézve, már akkor is rajongva tekintettem a tortámra.


1. szülinap





A második szülinapomról nem találtam képet. Viszont a harmadikról igen! :) Erre már emlékszem is! Alig vártam, hogy vége legyen a fényképeszkedésnek és nekieshessek a marcipán figuráknak! Jó sok volt ám a tortán! :) Szegényeknek lerágtam a fejét... :) Egy csomót magamba tömtem és nagyon ízlett! Talán a mai napig is ezért vagyok ilyen nagy marcipán rajongó. :) Ráadásul emeletes tortám volt! :)


Ez a kép magáért beszél... Totális öröm... :)


Még egy a 3. szülinapról.
Itt már tömöm magamba a tortát. :)



A 4. szülinapom szintén nagyon emlékezetes volt! :) Nagyikámtól bárány formájú tortát kaptam, piros masnival a nyakában! Annyira nagyon örültem neki! Csak egy kis garázdaságot elkövettem... Szegény barikának leettem az orrát még mielőtt lefotózták volna... :) Na meg aztán volt egy emeletes tortám is. Piros marcipán gerberákkal a tetején.  :)


Itt nem szalutálok... :) Azt mutatom, hogy én már 4 éves vagyok! :)




4. szülinap - gyertya fújás :)


Hát ennyit a szülinapokról... Még mutatok pár névnapos képet! :)


Totál oda voltam érte... :)



Hopp... A figurát már vettem is le... :)




Bódultan a virágillattól. :)


Örülök, hogy megoszthattam veletek ezeket a képeket és élményeket! :)


Andi barátnőm volt olyan kedves és bescannelte nekem a képeket! Köszönöm neki! :)

Nudleee

13 megjegyzés:

Adryenn írta...

Nagyon jó volt végigolvasni amiket írtál:-)Ezek annyira örömteli pillanatok és jó néha nosztalgiázni és visszanézni,hogy anno gyermekkorunkban micsoda tortáink voltak:-)
És persze mindegyiknek mennyire örültünk.A múltkor én is előszedettem anyukámmal a fotókat tortáimról:-)

Nudleee írta...

Köszönöm a kedves kommentedet Adryenn! :) Végignéztem vagy 400 gyerekkori képet, úgyhogy tényleg igazi nosztalgikus hangulatba kerültem! :) Jó visszaemlékezni a sok szép dologra.

Pixie Pie írta...

Annyira jó ez az összeállítás! Szuper ötlet volt visszabogarászni a képeket. :) Már csak az lett volna nagyobb poén, hogyha a szülinapodon teszed közzé. :) Dóri, nem voltál te egy kicsit elkényeztetve a nagyszülők által? Ennyi marcipánfigura, ráadásul emeletes torta! ;P

Nudleee írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nudleee írta...

Pixie! :) Igazad van, kissé elkényeztettek a szülők és a nagyszülők... De egyke vagyok, úgyhogy végülis érthető. :)

Nem is jutott eszembe, hogy megvárjam a szülinapomat a bejegyzéssel. :) Pedig már csak 3 hét...

Dia és a konyha írta...

Nagyon szeretem én is a nosztalgiázást. Olyan jó volt nézni ezeket a képeket! Remélem lesz még folytatása! :)

Nudleee írta...

Örülök, hogy tetszett Dia! :) Folytatás lesz, ha még találok képeket... :)

Katucikonyha, írta...

Csatlakoznék az előttem szólókhoz, nagyon jó a bejegyzés, tiszta nosztalgia. Nem csak a torták voltak aranyosak, hanem a környezet is, szendók, üvegben szénsavas narancslé (mióta nem lehet már ilyet kapni...), szóval jól esett olyan dolgokat látni, amiket már rég elfelejtettem. A torták nagyon cukik, emlékszem, hogy vártam mindig a szülinapomat, anyukám is kitett magáért és szép tortákat sütött, de mindig jobban vártam a keresztanyámét, mert ő telerakta gumimacival a csokitortát, IMÁDTAM! Tavaly én is ilyet csináltam az unokaöcsémnek, három emeletes, tele gumicukorral, persze a gyerkőcök addig ültek a torta mellett, míg volt rajta cukor. Majd kérek képet.

Nudleee írta...

Szia Katuci! :) Örülök, hogy belőled is ilyen jó kis nosztalgiázást váltottak ki a képek! :) Gumimacis csokitorta?! Hűha! Az jó lehetett! Kíváncsi leszek a képre arról, amit te készítettél! :)

Sugar Posie írta...

Remek otlet volt ezt a postot feltenni, Dori! Milyen jo, hogy egy ilyen osszetarto csaladod van, kivanok sok hasonlo elmenyt nektek egyutt.

Nudleee írta...

Köszönöm szépen a jókívánságot Judit! :) Aranyos vagy!

Eszter írta...

Naggyon jó lett ez a poszt! Irtó ötletes és milyen jó nosztalgiázni... én is megkeresem a gyerekkori tortás képeimt! :-)

Nudleee írta...

Köszi Eszter, örülök, hogy tetszett a bejegyzés! :) Szerintem most jó páran a régi fotóalbumokat bújják... :o)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner