2011. június 11., szombat

Jógázós torta

Gondolom kitaláltátok, hogy egy jóga kedvelő hölgynek készült a torta... :) Annyit tudtam, hogy szereti a sárga színt az illető. Ezzel a tortával nem volt annyira nehéz dolgom. (Persze ha a sütési időt és a krém kifőzést, kevergetést hozzávesszük, akkor mondhatom sokáig tartott elkészíteni...)

Gyártottam virágokat rá  ez volt az egyik feladatom. Nem tudom milyen virágok ezek... Valahol a napraforgó és a gerbera közt vannak... :) Nevezzük őket fantázia virágoknak. Na meg persze a kis figurával azért sok idő elment... Figura készítésben nem vagyok valami jó, ez látszik is... :)

A torta alap színét viszont nagyon eltaláltam szerintem. Narancssárga-citromsárga színátmenetet fújtam rá airbush-al. Én is imádom ezeket a meleg színeket, úgyhogy élvezet volt látni, ahogy alakul a színe a fújástól.

Gyorsan rádobáltam a kész virágokat, gyártottam egy Jóga szőnyeget a csajszi alá, ráültettem a figurát és kész. :)  

Jógázós torta

Chi belétek! :)

Nudleee

Nincsenek megjegyzések:

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner