2011. június 21., kedd

Még egy rózsaszín torta :)

Elég menő szín nálam mostanában a pink. Nekem nagyon tetszik... :) De gondolom sokan így vannak vele, nem csak én.

Egyszerű kis tortát készítettem, nem lett túlbonyolítva a díszítés. Előre legyártottam jó pár hófehér különböző virágot és levelet. Hagytam őket száradni pár napig. Aztán airbrush-al lefújtam őket rózsaszínre. A tortát fehérrel burkoltam és az oldalára sablon segítségével fújtam fel a mintákat. Az ilyen tortáknál mindig meg vagyok ijedve, hogy a virágokat hogyan fogom mutatósan elrendezni, de aztán amikor készítem, már adja magát és általában elég jól összejön. :) 


Torta rózsaszín virágokkal



Nekem pont azért tetszik, mert olyan kis szolídra sikeredett. :)

Nudleee

9 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Jujj, annyira jól mutatnak ezek az "airbrushed" virágok! Nagy kedvencem a fehérrel bevont torta is! (legszívesebben minden egyes tortát fehér alappal készítenék el)

Sugar Posie írta...

Jujj, de ari.

Katucikonyha, írta...

Cukika, mint az előző rózsaszín!

Rozsika írta...

Nagyon jó!

Nudleee írta...

Köszönöm szépen mindenkinek a kedves szavakat! :)

Gabi! Fehéren minden szín jól mutat, én is szeretem! :) És ráadásul olyan szép kis elegánsak a fehér torták szerintem!

Eszter írta...

Nekem is nagyon tetszik! A minták az oldalán... nagyon jó!

Nudleee írta...

Eszter! :) Köszi, aranyos vagy!

Mammy írta...

Drága Nudlee! Sok szeretettel várlak az oldalamon! Van vmi amit egyértelműen neked szántam!! :)

Nudleee írta...

Szia Mummy! :) Megyek is és megnézem! Nagyon kíváncsivá tettél! ;) Puszi!

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner