2011. június 20., hétfő

Mini dobfelszerelés a tortán

Az alap torta igencsak egyszerű. Hófehér tejszín bevonatot kapott és körbedíszítettem apró cukorgyöngyökkel és színben a dobokhoz illő cukorcsillagokkal. Aztán a tetejét megszórtam kék dekor kristállyal, hogy csillogó legyen. De a dobfelszereléssel és a cintányérokkal azért jól megdolgoztam... Féltem, hogy a pálcikák majd nem tartják meg... Feldőlnek, vagy ilyesmi. De szerencsére semmi gond nem volt. :)


 
Mini dobfelszerelés a tortán


 


 
Igazából azt a címet is adhattam volna a bejegyzésnek, hogy "DOBOS TORTA". :) De nem akartam senkit összezavarni, mert én dobos tortát nem is tudok csinálni... :P Mármint az igazi csokis, soklaposra gondolok... :)
Nudleee

4 megjegyzés:

Sugar Posie írta...

Nagyon ugyes vagy!

Nudleee írta...

Köszi Judit! :)

Rozsika írta...

Nagyon jók lettek a kellékek.

Nudleee írta...

Köszi Rozsika! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner