2011. június 13., hétfő

Spongya Bob és barátai

Nagy mese szakértő lettem ám az utóbbi időben... :) Ismerem Postás Pat-et, Fifit, Manny mestert és sok más karaktert. Na persze vannak nagyobbaknak szóló mesék is, mint a Spongya Bob... Én is szeretem! :) Jókat lehet kuncogni rajta. Olyan kis idióták a szereplők. Ja és Patrikot ám kiválóan tudom utánozni... Közel hasonló debil hanglejtéssel tudom mondani, hogy "SPONGYA BOOOOB", mint ő. :) 

Hát persze, hogy már szinte az összes figurát legyártottam a meséből... :) Na jó, Tunyacsápot nem... De remélem meg is leszek kímélve tőle. :)

Még tavaly volt egy Spongya Bob tortám. Ez volt a 4., vagy az 5. tortám, ami be volt burkolva... Ahoz képest elég jól sikerült szerintem. :)

Spongya Bob torta



Aztán az elmúlt hétvégén az egyik kedves ismerősömnek készítettem el a kis butácska, értetlen és dagi Patrikot. :) A fejét nem faragtam annyira vékonyra és hosszúra, mint ahogy valójában kinéz, mert enni is kellett valamit belőle... :)

Patrik torta



Aztán még szintén tavaly megcsináltam Spongya Bob "élettársát", Csiguszt. :) Na ezzel aztán jól megszenvedtem... Legalábbis a szemével. Sehogyse akart megállni. De végülis jópofa lett szerintem. :)

Csigusz torta



Remélem nektek is tetszenek a figurák! :) Mondjuk már láttam sokkal szebbeket is ezektől, de én ennyit tudok. :)

Nudleee

6 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Tuti jók ezek a Spongyabob és társai torták! Épp azon agyaltam, hogy vajon hogyan állt meg a csigaszem, amikor olvasom, hogy azzal szenvedtél a legtöbbet... Végül csak sikerült!
A rajzfilmet én is nagyon szeretem, annyira idióták! :)
Nálam a "mindenképpen készítek egyszer ilyen tortát" címszó alatt szerepel egy ananászházas torta, kicsi figurákkal! Majd egyszer...

Angi Angéla írta...

Nagyon szépek lettek! Gratulálok!

Nudleee írta...

Köszönöm lányok! :)
Gabi! Én is találtam pár tök jó ananász házas tortát a neten! :) Nekem is nagyon bejön! :)

Eszter írta...

Nagyon aranyosak, szuper jól néznek ki! És végül hogyan oldottad meg a csiga szemét?
Én is egyre több mese hőst meg figurát ismerek, "beslőségesebben" is. :-)

Rozsika írta...

Nagyon ügyes vagy.

Nudleee írta...

Eszter, Rozsika, nagyon köszi nektek! :)

Háát... A szeme tényleg nagy mumus volt... Túl magasra csináltam, túl nehéz volt a "szemgolyó" a tetején és szét akartak dőlni... Hurkapálcikára szúrtam őket. Aztán burkolóanyaggal tömögettem lent, hogy megálljon... Végül még cellux-al is össze kellett fogatni a két szemikét. :) Legközelebb teljesen másképp csinálnám... Mert ez így katasztrófa. :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner