2011. június 23., csütörtök

Torta mókás kisbabával és egy díj

Jajj neeee! :) Már megint egy rózsaszín torta... Azt hiszem ezzel fogok az agyatokra menni... :)

Szóval ezt a tortát keresztelőbe készítettem Anna babának, amint látható a feliratból. :) 

Díszítésként pink színű dekorkristállyal megszórtam a tetejét és került rá pár virág, az oldalát pedig néhány szem rózsaszín cukorgyönggyel tűzdeltem meg. Készítettem még egy cumit rá. Aztán a fő elemet, egy babucit pici masnis copfocskával a fejecskéjén. Ja és jó nagy rózsaszín liberót a popójára.  :) Tudom, hogy össze-vissza aránytalan, meg jó húsos babát gyurmáztam ki, de azért szerintem mókás és cuki lett! :)




Megmondom őszintén, hogy kaptam egy perselyt (illetve csak lefotóztam), amihez hasonló figurát szerettek volna a torta tetejére. Hát ez a persely nem olyan cuki... :) Inkább csak adott egy kis ihletet...Olyan kis rémült, ijedt arca van. Pont olyan betoji fejet vág, mint amilyet én szoktam egy-egy nehezebb torta elkészítése előtt. :) 




Ezen kívül van még egy hírem. Hatalmas meglepetés ért a mai nap! :) MUMMY, az egyik nagyon kedves fórumozós és blogger társam meglepett egy díjjal! :) Nagyon kedves tőle, hogy rám is gondolt! Köszönöm neki! :)

Mivel ez most nem jár semmilyen kötelezettséggel (sok blogger társamnak tovább adhatnám, de ők úgyis tudják, hogy tisztelem a munkájukat), ezért arra gondoltam, hogy annak adnám tovább, aki először hozzászól a bejegyzéshez. :)


Íme a díj:



Legközelebb egy meglepi bejegyzéssel készülök... Csak előtte még találnom kell valakit, aki tud képeket scannel-ni... :) A többi titok, majd meglátjátok. :)


Nudleee

4 megjegyzés:

PiciJuci írta...

De nagyon cukiiiii. Tündéri és nem az a szokványos babatorta. Tetszik:)

Nudleee írta...

Köszi Jucika! :) Aranyos vagy! Ezennel a tiéd lett a díjacska! Fogadd szeretettel! :) Puszi!

Eszter írta...

Tök jó! Azok a sonkák...külön tetszenek! :-) Gratulálok hozzá, nekem is tetszik ez a torta!

Nudleee írta...

Köszönöm szépen Eszter! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner