2011. július 27., szerda

Esküvői torta - előzetes

Az egyik nagyon kedves barátnőm, Viki esküvőjére voltunk hivatalosak múlt hétvégén! :) Engem kért fel az igazán megtisztelő feladatra: készítsem el az esküvői tortájukat.

Mondanom sem kell, nagyon izgultam. Már májusban megbeszéltük milyen legyen a torta. Igazán egyszerű díszítést szeretett volna az ifjú pár. Igazából rám volt bízva a dolog, annyi volt a kikötésük, hogy fehér alapon barna díszítés legyen. Nagyon sokat gondolkodtam, hogy milyenre készítsem. Kb 20 féle variáció motoszkált a fejemben. :) Gondolkodtam azon is, hogy airbrush-al mintákat fújok rá. Aztán olyan ötletem is volt, hogy barna inda szerűségekkel díszítem. Végül egy nagyon letisztult és egyszerű, de nagyon elegáns tortát sikerült összehoznom. Gondolva a "kevesebb néha több" elméletre.

A tortáról profi fotó készült az esküvői fotózás alkalmával. Ezért majd csak akkor fogom nektek megmutatni egészben a tortát, ha megkaptam a képet. Valójában én is lefotóztam - mint minden tortámat, de biztos vagyok benne, hogy a kép minősége és a hátterezés közel sem lett olyan, mint amit a fotós készített.

Egyébként a lakodalom nagyszerűen sikerült! :) Igazi falusi sátras lagzi volt 250 fős vendégsereggel. Volt ott minden, ami szem-szájnak ingere! :) A finom húslevestől kezdve a csodás süteményekig!

A polgári esküvő a sátor alatt volt megtartva és annyira megható volt... Még el is pityeredtem magam. :)

Az est egyik fénypontja volt, amikor az ifjú pár ünnepélyesen felszelte az esküvői tortát. Le sem tudom írni milyen boldogság töltötte el a szívemet. Látni azt, hogy az alkotásommal egy kicsit én is hozzájárulhattam az ifjú pár boldogságához, leírhatatlan élmény! :)

Egyelőre engedjétek meg, hogy a tortán lévő mókás nászpárról tegyek fel fotót. Amint megkapom a képet a tortáról, fel fogom tenni azt is. :)

Nászpár az esküvői tortán :)



Szerintem annyira jók ezek a figurák! :) Nekem nagyon tetszenek! :)

Nudleee

2 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Nagyon kíváncsian várom a részleteket! :)
Nekem az esküvői torták jelentik a tortázás netovábbját - ezeket imádom leginkább nézegetni. Bevállalni még egyet sem mertem, hű, ekkora tortát elkészíteni meg külön feladná a leckét! :)

Nudleee írta...

Aranyos vagy Gabi! :) Ígérem amint kapok képet már rakom is fel a blogba! :) Olyan szép tortákat csinálsz! Simán bevállalhatnál egy esküvőit! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner