2011. szeptember 28., szerda

Az első pillangós torta

Hát ez ismét olyan feladat volt, hogy fogalmam sem volt mit kezdjek vele.... Na jó, egy pillangót nem olyan nehéz azért összehozni, de úgy szerettem volna kifaragni, hogy ne menjen kárba egy morzsányi piskóta sem. Hát sikerült. :) Volt időm agyalni rajta és végülis csak összejött. Mondjuk a burkolással azért kissé megkínlódtam. Ugye voltak zugok, ahová képtlen voltam besimítani a burkolóanyagot. De ott másképp nem ment... :) Majd ha még ügyesebb leszek, talán menni fog. :)

Egy pici lánynak készítettem ezt a tortát, akinek a kedvenc színe a rózsaszín és a lila. Ezeket a színeket én is szeretem, úgyhogy örömmel láttam neki a festegetésnek. Airbrush-al és ecsettel színezgettem. Na és persze az elmaradhatatlan dekor csillámmal dobtam fel itt-ott. Legközelebb talán másképp helyezném el a színeket és a mintákat, de elsőre így vitt a kezem. :) Na és a törzse és a feje.... :) Hát kicsit muris lett... De valahogy oviból rám ragadt, hogy így kell pillangót ábrázolni. :D Azért nem lett rossz szerintem! :) Én is örülnék egy ilyen tortának, ugyanis a pillangókat nagyon szeretem (bár fóbiám van a szárnyas állatoktól, de a pillangók kivételek)... :)


Pillangós torta



Legközelebb már fogom tudni mit hogyan csináljak ha pillangót kell majd készítenem! :)

Nudleee

6 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nagyon aranyos lett!

Nudleee írta...

Köszi Marisz! :) Örülök, hogy tetszik! :)

Kreatív konyha írta...

Gyönyörű lett!

Nudleee írta...

Hát azért lehetett volna jobb is szerintem, de köszi! :)

tejszínhab írta...

Szerintem cuki! Na, nekem meg a galamboktól van fóbiám, isten ments, hogy egyszer tőlem olyan tortát kérjenek :D

Nudleee írta...

Köszi tejszínhab! :)
Óh, még hogy galambok... :) Az semmi! :) Nekem méhek, darazsak, madarak, meg minden aminek szárnya van. Pl a repüléstől is rettegek. :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner