2011. november 29., kedd

100 !!!! :)

Éljen-éljen! :) Nagyon örülök! :) Ma bejelentkezett hozzám a 100. követő is! :) Igazán nagyon boldog vagyok, legszívesebben pezsgőt bontanék! :)

Sikerült pont elcsípnem a pillanatot, ezt nézzétek! :)


Szóval. A kedves századik: Babi1015 ! Szívből gratulálok és egyúttal köszönöm is a bejelentkezésedet! :)

Megkérlek, hogy vedd fel velem a kapcsolatot e-mail-ben és megbeszéljük a részleteket!

Remélem, fognak tetszeni az ajándékok! :) Természetesen miután választottál ostyaképet, lefotózom az ajándékaidat és közzé teszem a blogban! :)

A többi követőmnek is igazán hálás vagyok! Nemsokára indítom nektek is a játékot! :)

Nudleee

6 megjegyzés:

Katucikonyha, írta...

Gratulálok hozzá! :-)

Anyatigris írta...

Ez igen!!!!!!!!!!!!! Gratula!:) Én még ettől nagyon messze járok!:D
De hát nyomodba sem érhetek! ;)
Megérdemled csajszi,és nem csoda,hogy sokan követnek, hisz van mit tanulni tőled!!!!!!;)

babi1015 írta...

Szia!Én köszönöm! Régóta vissza vissza tértem ide, mégis valamiért csak tegnap lettem tag!Eddig valamiért elmaradt! :) Megtiszteltetés hogy 100. lehetek az oldaladon! Üdv:Babi

Nudleee írta...

Jajj lányok, annyira aranyosak vagytok, köszi szépen! :)

Brigi! Neked is lesz ennyi követőd, majd meglátod! Te legalább már cukrász vagy! És egyre gyönyörűségesebbek a munkáid, úgyhogy hajrá! :)

Babi! Örülök, hogy követő lettél! :) Ráadásul a 100., szupi! :) Írtam vissza ajándék ügyben, majd olvasd el! :)

tejszínhab írta...

Gratulálok neked a 100 követőhöz és még sok-sok követőt kívánok :) Nálam is most indult a játék, tudod, ha van kedved... :D

Nudleee írta...

Köszi kedves Tejszínhab, aranyos vagy! Amúgy már benéztem hozzád és már rá is pattantam a játékodra! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner