2012. május 3., csütörtök

Kisvakondos torták

A héten az egyik facebook-os tortás csoporttársam ötleteket keresett olyan Kisvakondos tortára, ami tejszín bevonatú. Tudtam, hogy tavaly csináltam egyet. Illetve kettőt is. :) És a blogba nem is írtam bejegyzést róluk... Nem tudom miért. Biztos túl elfoglalt voltam. De most pótolom. :)

Szóval tejszín bevonatúak és a figurák keksz masszából készültek, amiket beburkoltam, megfestettm és az alap tortát lefújtam airbrush-al, mielőtt ráemeltem őket. Szerintem egész jól sikerültek! :)

Kisvakond kantáros gatyóban :)



Ez a kantáros egy kisfiúnak készült tavaly! Úgy tudom nagy sikere volt! :)

Kisvakond kémlel a vakondtúrás tetejéről :)



Ez olyan tipikus Kisvakondos. Nagyon megmaradt bennem gyerekkoromból az ahogy feláll a vakondtúrásra, a feje fölé emeli a kezét és körbekukkant. :)

Aztán volt még egy Kisvakondos torta. Ez formatorta volt. Kicsit nyomi lett, de azért aranyos szerintem! :)


Kisvakond formatorta :)



Ha találok még ilyen elmaradásokat, majd pótolom! :)

Nudleee

7 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Nagyon jófejek :))

Betka írta...

Hú, de cukik! Nagyon irigyellek az airbrush-tudományod miatt!

Nudleee írta...

Köszi csajok! :)

Jajj Betka, az nem tudomány! Csak szórakozás! Fújogatni ide oda, játszani a színekkel! Nagyon mókás ám! :)

Betka írta...

Mókás-mókás!:))) Kell azért ide a játékon kívül még jócskán hozzáértés és gyakorlás is ;)

Megkérdezhetem, milyen festéket használtál a kisvakondhoz? Házilag kellene fekete fondant masszát létrehoznunk, de egyelőre nem találok ötleteket hozzá.

Nudleee írta...

A kisvakondot fekete porfestékkel színeztem. És a felületét festettem, alkoholban feloldott porral, ecsettel. Feketét begyúrni nagyon nehéz... Meg túl sok festék kell bele, úgyhogy nem is ajánlom. Jobb inkább a felületet festetni.

Betka írta...

Köszönöm Dóri!

Nudleee írta...

Nagyon szívesen! :) Szívesen segítek máskor is ha tudok! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner