2012. május 14., hétfő

Virágos torta

Na jó, most már nem húzom tovább ezt a bejegyzést. :) Már legalább kétszer megígértem, hogy megmutatom ezt a tortát. Na nem mintha olyan nagy durranás lenne... Virágok terén van mit gyakorolni. Elég kezdetlegesek, de egyelőre ennyit tudok! :)

Szóval a torta a párom tesójának és a barátnőjének készült. Pár nap eltéréssel van a szülinapjuk, ezért egyszerre szokták megünnepelni. Úgy gondoltam, hogy egyetlen tortát csinálok és valamilyen módon ketté osztom. Az egyik felét lányosra, a másikat pedig fiúsra csinálom. Cikáztak is az ötletek a fejemben. De egyik sem volt jó valamiért. Gondoltam arra is, hogy "jin jang alakban" kettévágom a tortát és úgy burkolom külön és aztán díszítem... De mivel a torta a lehető legnagyobb méretű volt, amit tudok kör alakban készíteni, nem volt hozzá olyan tálcám épp itthon, amire szépen ráfért volna. Ezért egyben hagytam és a virágok színével különböztettem meg a lányos és a fiús oldalt. Igyekeztem nagyjából szimmetrikusan elhelyezni a díszeket rajta, már amennyire tudtam... :)


A párocska tortája :)



Aznap készült még egy torta a párom unokatesójának is a ballagására. Ugyanilyen stílusban, ezért azt is megmutatom.



Torta ballagásra


Egyébként majdnem megint másféle tortát tettem közzé, mert annyira nagyon megtetszett a tegnapi...  Csak annyit árulok el, hogy kalózos! :) Hamarosan megmutatom!Nudleee

5 megjegyzés:

Biró Anikó írta...

Nagyon szép mindkét torta..:) a virágok meg különösen nagyon szépek!:)

Betka írta...

Hát, nekem nagyon tetszenek ezek a virágok! Szerintem különösen szépek! Az osztott torta remek ötlet, nálunk is van, akiknél ez bevethető lenne :O)

Nudleee írta...

Köszönöm lányok! :) Na azért tényleg jó lenne szebb virágokat csinálni! Szépek ezek is, de közel sem az igazi még... :)

Judóca írta...

Szia Nudlee
Szerintem szépek a virágaid!!!!:)

Nudleee írta...

Köszi Judóca! :) Tudom, hogy nem csúnyák, de szeretnék egyszer majd olyan szépeket csinálni, mint Földi Lenke! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner