2012. július 16., hétfő

Cukor Show Komáromban

Július elsején volt szerencsém eljutni Komáromba és részt venni a Cukor Show-n! Ugyebár nem először jártam ilyesmi rendezvényen, de nagyon izgultam! :) Mindig új ismeretségeket lehet kötni, új dolgokat felfedezni, na és beszélgetni a többi tortafüggővel. Szóval nagyon imádom az ilyen jellegű összejöveteleket! Persze a régi ismerősökkel is annyira jó volt találkozni! :) Vannak néhányan, akikkel immár 2,5 éve tartjuk a kapcsolatot és keresünk minden alkalmat arra, hogy összefuthassunk! Ilyenkor szinte repül az idő. Így volt ez Komáromban is.

Rengeteg érdekes dolgot láttam! Élő tortadekoráló verseny volt a helyszínen! Szuper volt látni hogyan alkotnak a többiek! Nagyon becsülöm őket, hogy bevállalták az élő versenyt, hiszen mindössze 1 órájuk volt arra, hogy megalkossanak valami szépet, ráadásul a meleg igencsak megnehezítette a dolgukat. De le a kalappal minden versenyző előtt, hiszen nagyon szép tortákat készítettek. Mindenki a maga stílusában. Jó volt nézni, ahogy megszülettek a remekművek.


Íme néhány torta, amit a versenyzők készítettek.










A legfiatalabb versenyző és a munkája! :) Neki külön nagy gratula! :)




 Lenke, Kricky és Némó pár remekműve is ki volt állítva. Na és voltak bemutatók is. Én is próbáltam tejszín bemutatót tartani, de a meleg miatt elég nehezen ment. Na és izgultam is! :)))



Lenke cukorvirágai


Kricky egyik alkotása

Némó karamell madárkája

Némóval karamelleztem egy kicsit! :) Nagyon jó volt! Nagyon tisztelem a munkásságát. Illetve  túlzás, hogy én is karamelleztem, mert én csak kontárkodtam és figyelgettem mit csinál. :) Na meg közben elárasztottam kérdésekkel, hogy mit hogyan kell készíteni.



Na és van egy képecske az én tejszín bemutatómról is! Egyébként élveztem nagyon, csak nem volt túl sok időm és izgultam! :)))) Azért remélem pár hasznos infót és trükköt meg tudtam osztani másokkal.



Jajj hát az újdonsült kis barátnőmről meg ne feledkezzek! Imádnivaló kiscsaj, szinte egész nap beszélgettünk! :) Alexa egy igazi kis fénypontja volt számomra az események! :)


Hamarosan újra jelentkezem! :)

Nudleee

Nincsenek megjegyzések:

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner