2012. július 3., kedd

Hamburger Zsömle

Na ez bizony most nem édesség... :) Azt hiszem nem is volt rá alkalom, hogy nem édességet mutattam be nektek. Viszont sütőben sült! :) A blog címe amúgy is "Torták és más finomságok", úgyhogy ideje, hogy valamilyen másféle finomságot is megmutassak! :) Egyébként annyira jól sikerült a zsömle, hogy arra bíztatok mindenkit, hogy próbálja ki. Kb 2 hete láttam meg Farkas Vilmos receptjét és már akkor tudtam, hogy rövid időn belül el fogom készíteni. Nagyon egyszerű megcsinálni! Kissé viszont időigényes, mivel 3x kell keleszteni, de megéri! Természetesen a húspogácsát is én készítettem, na és jól megtömtem mindenféle zöldséggel! Hát ilyen lett elsőre! :)


Íme a kész hambi... Mhhhh! :)


Nemsokára írok a hétvégi komáromi Cukor Show-ról! :) Izgalmas volt több dolog miatt is, de majd elmesélem!

Nudleee

3 megjegyzés:

tejszínhab írta...

A házi hambi a legjobb! Időm kevesebb van, mint lelkesedésem hozzá sajna, de tetszik az ötlet! :) A cukorshown majdnem megint találkoztunk, de végül nem tudtam elmenni.:(

Zsuzsi írta...

Csodaszép gömböcök!! :-)

Nudleee írta...

Jajj tejszínhab... Ezt már nem hiszem el, hogy most se taliztunk!!! De sebaj, egyszer majdcsak összejön! :)
Amúgy szakíts időt a hamburger bucikra! :) Megéri!

Zsuzsi! Köszönöm, örülök, hogy tetszenek! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner