2012. szeptember 20., csütörtök

Pillangó kiszúró

Köszönöm, hogy olyan sokan velem tartotok az előző posztban meghirdetett kis játékban! :) Igazán sok hasznos infót tudtam meg tőletek a blogommal kapcsolatban, szóval nagyon köszönöm a sok hozzászólást és a kedvességeteket! Már nagyon izgulok és kíváncsi vagyok, hogy ki fog nyerni! A nagy izgalomban nem is írtam még, hogy mikor fogok sorsolni! :) Október 6.-án megyek haza és előtte való nap kisorsolom kié lesz az ajándék!

Rengetegen érdeklődtök a pillangó készítése iránt! Nagyon örülök neki, hogy Alan megtanított rá hogyan készítsem, hiszen egy az, hogy imádom őket, a másik pedig, hogy iszonyúan fel tud dobni egy tortát egy (vagy több) valóságű pillangócska. Ezért arra gondoltam, hogy aki szeretné, viszek haza neki kiszúrót hozzá. 2900 Ft/szett áron. Persze nem tudok sok darabot vinni. Sajna a táskámban véges a hely... Szóval akit érdekel, az szóljon nekem. 2 darabból áll a szett egyébként. Kisebb és nagyobb méretű pillangókat is lehet vele készíteni. Ha szeretnétek ilyen kiszúrót páran, akkor írok majd egy bejegyzést arról, hogy hogyan kell elkészíteni és összerakni őket.


Az Alan Dunn féle csokromban lévő pillangóm.
 

Kép a kiszúrókról
 

Szóval ha kell esetleg valakinek, akkor jelezze minnél előbb!

Nudleee

Nincsenek megjegyzések:

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner