2012. október 5., péntek

A sorsolás eredménye - azaz a nyertes :)

Elérkezett ez a nap is végre... Holnap hazarepülök és otthon töltök egy kis időt! Már nagyon várom! De nem felejtettelek ám el benneteket, szóval hiába, hogy nagy rohanásban és készülődésben vagyok, azért összeírtam a játéra jelentkezők neveit és most sorsolni fogok. Egész pontosan 46-an jelentkeztetek a játékra, nagyon köszönöm! :) Szuperek vagytok! Ráadásul nagyon jó, hogy megkértelek benneteket, hogy írjatok véleményt a blogomról, mivel sok hasznos infót megtudtam tőletek!

Megmutatom most már a nyereményt is! :) Mondtam, h nem olyan nagy dolog, mivel nem túl sok mindent tudok hazavinni. De azért igen hasznos lesz annak, aki tortázik! :) És mondtam, hogy pont ilyet nem lehet kapni otthon, abban biztos vagyok! :) És nagyon brit... Mint itt minden, ez is kék, piros, fehér színben pompázik! :) Csináltam képet előlről, hátulról a dobozkáról.


 
 
        


Na... És akkor most kisorsolom a nyertest! :) Jujj nagyon izgulok! Drukkolok mindenkinek! :) De biztos jó helyre kerül! :)

SZÓVAL A NYERTES: GERECZI LILI! :)
Szívből gratulálok! Felveszem veled a kapcsolatot! :)

Nudleee

1 megjegyzés:

teller-cake írta...

Gratulálok a nyertesnek! Neked meg kellemes hazautat kívánok! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner