2012. október 20., szombat

Életjel és egy férfi test torta


Jó régen nem jelentkeztem... Sűrű volt az elmúlt két hetem. Otthon is voltam egy picit. Csak épp egy hetecskét. Aztán múlt hét vasárnap ismét visszatértem Angliába. Ráadásul mostanra már lett egy másodállásom is. Egy kávézóban dolgozom. Úgyhogy ha kértek egy jó kis kávét, akkor szóljatok, már nagyon belejöttem a különféle kávék készítésébe. :) Viszont így a kávézó és az AuPair munkám mellett már nem marad sok mindenre időm, így a blog írásra és a torta sütésre sem. De néha 1-1 torta azért úgyis fog készülni!

Nem is tudom elmondani mik (és mik nem) történtek velem mostanság. Illetve annyira sok dolog, hogy regényt írhatnék... A mindennapokról, a kihívásokról. De inkább nem teszem, mert ez a blog nem erről szól. :)

Kérdeztétek többen, hogy mi van a Hampton Court palotával és voltam-e azóta ott tanulni valamit a konyhán. Sajnos nem... Nem volt lehetőségem eljutni azóta. Ígéretet kaptam ugyan,  h mehetek, de nem lett betartva. Hát nem is bízom már ilyenekben. Lesz, ami lesz. De ha csoda folytán mégis sikerülne mennem, mindenképp írok róla.

Viszont gasztro dolgokról fogok majd írni. Pl találtam a hűtőnkben "BACON JAM"-et. Megér egy misét... Majd írok róla. És ismét van pár furcsa dolog, amit majd megosztok veletek.

Most inkább mutatok egy tortát, ami kb 2 hete készült. Egy fittness edző hölgynek kérték. És az volt a kikötés, h férfi test torta legyen, piros gatyóban és jó nagy dudorral. :) Hát ez lett belőle. Kicsit sérves, kicsit furi hasú, de akkor is ez a legjobb férfi torzó torta, amit eddig készítettem. :)



És még egy kép másik szögből.
 



A dudor az nagy lett tényleg... A kislányok akikre vigyázok nagyon megbámulták, h ez micsoda egy furi torta. A kicsi aki 5 éves, megkérdezte, hogy ez fiú, vagy lány. :) Na ettől azért jobban felismerhető a dolog szerintem.

Egyénként ugye kisorsoltam múltkor a kis ajándékom nyertesét,  aki azóta sem jelentkezett, hogy megkapta, vagy sem. Mármint biztos, h megkapta, mert ajánlott postával küldtem neki. Hát kicsit szomorú vagyok, pedig nagy örömmel vittem haza és biztos voltam benne, hogy hasznos ajándék lesz. Legközelebb is sorsolok vmit és talán a nyertes jobban értékeli majd a nyereményt.


Nudleee

5 megjegyzés:

Betka írta...

Bizony felismerhető! :)) Igazán jól sikerült és szerintem nem is sérves. Milyen krémmel készült?
Olyan jó, hogy ismét jelentkeztél, már nagyon hiányoltam a bejegyzéseid. Ne szomorkodj, hogy a nyertes nem jelentkezett, most biztos olvassa amit írtál és reagál rá.
Milyen kávéra lehet jelentkezni? :o)

Nudleee írta...

Csokis torta volt! :) Mi más. Készült fázisfotó is a burkolatlan tortártól, de olyan furi volt, h inkább nem tettem közzé.
Kávé... Hát Americano (de ez víz és kávé fúúúj), Latte, Cappuccino, Mocha. És bármelyik lehet vaníliás, karamellás, mandulás, vagy mogyorós ízű. :)Milyet kérsz? :)

Betka írta...

Karamellás mokkát! :) És valami fincsi tortát is de ha lehet, ne csokisat :)

Nudleee írta...

A múltkor volt fincsi fánkunk narancsos cukormázzal! :) Azt nagyon ajánlanám! :)

teller-cake írta...

Szuper lett! :) De nem csodálom, hogy a kislányok nem tudták hova tenni..:-DDD
Én Latte-t kérnék a narancsos fánkkal....:-P

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner