2013. július 12., péntek

Búcsú Angliától...

 
Hát elérkezett ez a nap... Holnap hazarepülök és hazaköltözöm. Eltelt egy év. Nagyon furcsa, mert egy szemvillanásnak tűnt az egész. Szinte most érkeztem és most írtam meg nagy lázban égve a beszámolókat nektek az angliai boltok kínálatáról, a tortás üzletekről, különféle sztorikról, most meg már vége is. Rettenetes rossz érzés. Förtelmesen érzem magam. Igazából a kettős érzéseim miatt. Egyrészt borzalmasan vágyok hazamenni, nagyon várom, hogy ismét lássam a szüleimet, a szeretteimet, a barátaimat! Tényleg, tűkön ülök, már most rohannék a repülőhöz hogy azonnal vigyen már haza! Másfelől viszont néha olyan érzéseim vannak, hogy kettéhasad a kicsi szívem amiért menni kell. Főleg amikor arra gondolok, hogy itt kell hagynom a lányokat és az itteni barátaimat, az itteni életemet. Nehéz. Na de ki tudja, talán visszatérek egyszer. Vagy többször! :) Nem is akarlak ezzel a sok érzelgős dumával untatni benneteket. Rengeteg szép élményem van és ez a lényeg!

Na de azért hogy annyira ne kanyarodjunk el a blog témájától, hozok egy tortát is... Az egyik nagyon kedves itteni barátomnak készítettem búcsúajándékként. Szörnyen néz ki ez a torta... :) Amolyan ronda és finom. Viszont csupa Oreo keksz az egész. Aki kalóriákat számol, az még véletlenül se akarjon utánajárni mennyi lehet benne. Belegondolni sem szabad. :)

Nekiálltam a tortasütésnek úgy, hogy minden cuccom el van csomagolva. Vicces volt, jókat mosolyogtam. :) Na de most nem a külalak számított, hanem az, hogy szívből készüljön és hogy finom legyen. A torta külsejét normál esetben soha nem vonom be azzal a krémmel, ami belül is van. Na de most bevontam. :) Elég lágy volt, szóval ezzel már eleve kizártam azt a tényt, hogy bármiféle bámulatos habcsöves díszítést tudjak kivitelezni. A tortára a krémet egy vajkéssel kentem fel. :D Semmi luxus, semmi spéci spatula! :) A lakásban egyetlen kinyomócsövet találtam. Ami pedig műanyag, bazi nagy és hat ágú csillag csövű, aminek az egyik ága le volt törve. Ezt a részt lefelé fordítottam, így annyira nem látszódott felülnézetből a hiba. Habzsáknak egy uzsonnás zacsit használtam... Ez ám a precizitás! :) A kép minőségéről se beszéljünk.... Mobilos kép! Na de sürgetett az idő. Rengeteg dolgot kell csinálnom, pakolászni a cuccaimat, mindent elrendezni, szóval ezt a tortát villámgyorsan össze kellett dobnom. Az alapanyagok kimérésétől kezdve 2 órán belül a hűtőben volt a kész betöltött kidíszített torta.

A torta fözöttkrémjébe belefőztem egy egész tábla Cadbury Oreo kekszes csokit... És amint a 2 réteg krémet betöltöttem a piskótákba, megszórtam őket apróra darabolt Oreo kekszekkel. A torta tetejét porrá tört keksszel szórtam meg és néhány negyedbe vágott és egy egész is került rá díszítésként. Hát nem egy design torta, de az íze.. Hmm... Kóstolgattam menet közben (vagyis inkább ettem...) és nagyon-nagyon ízlett.
 
Oreo kekszes torta

 



Ezt a képet ma már közzé tettem a blog facebook oldalán, de azért megmutatom újra. A rétegekre szórt keksz... Nyami! :)

 



Most ennyi... Alvás helyett (mivel úgysem tudok az izgatottságtól), most megírtam ezt a bejegyzést.

Az utolsót Angliából...

Nudleee

10 megjegyzés:

teller-cake írta...

:(
:)
Gyönyörű tortát készítenél Te egy egyszerű faággal is! :))) Jó utat hazafele!

tejszínhab írta...

Biztos, hogy nem sokat bámulnám ezt a tortát, inkább enném, úgyhogy szerintem a kinézete miatt sem kell aggódnod :))) Jó utat :)

Betka írta...

Ebből a nézetből csinos kis torta lett :))
Jó utat hazafelé :)

Csilla írta...

Gyönyörű lett! Tényleg gyorsan eltelt ez az év! Jó utat haza!

Millye írta...

Hihettelen hogy milyen gyorsan elrepült az idő! :( a tortád nagyon guszta!!! :) Nekem nagyon tetszik! :)

Nudleee írta...

Jajj nagyon aranyosak vagytok, köszönöm! Már rég aludnom kellene, de nem bírok az izgatottságtól. Kerek 4 óra múlva pedig kelnem kell és indulni a reptérre... Lehet le se kellene feküdni aludni. Ha hazaértem, majd adok valamiféle életjelet, addig is minden jót nektek! :)

Unknown írta...

Az ize eszmeletlen volt, es a kulalakkal sem volt semmi gond :)
koszonom Dori, hianyzol...

Jolcsi írta...

Tök szép a torta, nincs ezzel semmi baj! Sok sikert az itthoni élethez!
:)

Nudleee írta...

Szivesen Attis! :) Orulok nagyon, hogy izlett! Te is hianyzol... Nehez volt tegnap eljonni!

Nudleee írta...

Koszi Jolcsi! :) Aranyos vagy!

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner