2014. január 30., csütörtök

Ismerjük meg egymást!

 


Ez egy játék ami most futótűzként terjed a bloggerek között. Én most nagyon rossz kislány leszek, mert megszakítom a láncot és nem adom tovább a játékot (más is megtette ezt, szóval nem szentségtörés...) :) . Viszont érdekességképp gondoltam hátha valakit érdekelhet 7 olyan dolog amit talán eddig nem tudtatok rólam. A játékfelkérést egyébként
Szanditól kaptam meg. Ezúton is köszi hogy eszébe jutottam.

Szóval megpróbálok rövid és tömör lenni.

1: Rengeteget tudok beszélni (értsd úgy, hogy géppuska szájú vagyok)... Imádok kommunikálni, új embereket megismerni, a barátaimmal lenni és bulizni, beülni valahová, mozizni, vagy bármivel tölteni az időt, ami a társasági élethez kapcsolódik.

2: Nagyon szeretek vezetni. Igazán kikapcsol, közben lehet jóféle zenéket hallgatni, és jókat gondolkodni. Az autó az egyetlen hely ahol éneklek, miközben egyedül utazom vhová... :)

3: Imádok új ízeket és ételeket kóstolni. Esküszöm szinte bármit megennék... :) Oké, nem bármit. Rovarok és ízeltlábúak kilőve... De ezen kívül kígyó, krokodil, strucc, béka, bármi jöhet! :) Jó... Van kivétel azért. Utálom a mazsolát. :P Nem részletezném miért és azt sem, hogy mihez hasonlítom a kinézetét. :P

4: Nem vagyok egy tipikus csajos típus. Pl. egyenesen frászt kapok attól, ha 5 centinél magasabb cipőben kell járnom (illetve nem is tudok benne közlekedni egyáltalán). Vásárlásnál gyakran meg sem próbálom a ruhát amit kinéztem, hiszen úgyis tudom a méretemet. Nem rakok kilónyi arcfestéket magamra. Régen gördeszkás cuccokban jártam (bő zsebes nadrág, deszkás cipő, kapucnis felső, baseball sapka). Szóval még most is dolgozom azon, hogy csajosabb csajt faragjak magamból. :)

5: Utálom a telet és a hideget. Borzasztóan. Plusz 20 fok alatt nem érzem magam komfortosan. Azt hiszem egy másik országba kellett volna születnem. Inkább élnék egy tengerparthoz közeli helyen, ahol az év nagy részében jó idő van!

6: Ez szégyen, de 14 évig tanultam német nyelvet és egy ép mondatot nem tudok öszerakni németül.... Sőt, mondhatom, hogy totál elfelejtettem az egész nyelvet. Viszont 3 éve kezdtem el a nulláról angolt tanulni (abc, számok, stb.), közben középfokú nyelvvizsgát tettem belőle és most már tanítom is egy középiskolában. Nem vagyok perfekt egyáltalán, nyilván még nekem is sokat kell tanulnom, de akár milyen helyzetben megértetem magam. Nyilván ebben nagy segítség volt az, hogy 1 évig Angliában éltem.

7: Egy ideje rászoktam arra, hogy nem nézek tévét. Ez akkor kezdődött nálam, amikor kiköltöztem 2012-ben Angliába. Nem mintha nem lett volna tévém, de nem volt energiám és kedvem leülni elé. Helyette inkább a laptopomat használtam és csevegtem a szeretteimmel, barátaimmal. A hazaköltözésem után ez a szokás megmaradt (mármint hogy nem tévézek). A tipikus kora esti bugyuta programokat totál mellőzöm és a híradót is. Elalvás előtt szoktam bekapcsolni, akkor pedig főzős műsorokat nézek a TV Paprikán, vagy Discovery Channel-t, Travel and Living-et, vagy más hasonló ismeretterjesztő csatornákat. Viszont filmeket nagyon szeretek nézni! Horror, thriller, misztikus és fantasy filmek (boszorkányos, vérfarkasos, vámpíros és mindenféle szörnyes, szuperhősös filmek) és vígjátékok is jöhetnek! :) Igazából minden más is, ami megfog. Akár dráma is, vagy fényévben egyszer egy love story.

Hát ennyi lett volna, de még tudtam volna folytatni a sort... :) Vannak ám érdekes dolgaim még. :)


Nudleee

3 megjegyzés:

Szandi írta...

Örülök, hogy írtál magadról!:)
Jó volt egy kicsit többet megtudni rólad!:)

tejszínhab írta...

Jó kis felsorolás, örülök, hogy rólad is megtudtunk pár érdekességet :)

Kricky írta...

Ez nagyon tetszett! Jó volt olvasni! :)

sutibox.hu - a gasztroblogok gyűjtőoldala - kis banner